Emmy Tahminleri: Yardımcı Oyuncular

Merhaba! Benim bu sene içinde en merakla beklediğim olaya adım adım yaklaşıyoruz, Emmy gecesine sadece 8 gün kaldı! Biraz hızımızı arttırıp artık kalan bütün kategori tahminlerini yetiştirmek istiyorum. Daha önce Variety ve Reality kategorilerini burada, Konuk Oyuncu kategorilerini burada yazmıştım. Lafı daha uzatmadan gelin Yardımcı Oyuncu kategorilerini tahmin etmeye başlayalım!

tumblr_nljmi0dwWo1r8hpiao1_500

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Komedi)

  • Andre Braugher – Brooklyn Nine-Nine (FOX)
  • Ty Burrell – Modern Family (ABC)
  • Tituss Burgess – Unbreakable Kimmy Schmidt (Netflix)
  • Adam Driver – Girls (HBO)
  • Tony Hale – Veep (HBO)
  • Keegan-Michael Key – Key and Peele (Comedy Central)

Yavaş yavaş büyük bir film yıldızı olma yolunda ilerleyen Adam Driver tamamen o kategoriden adaylar arasına girmiş bence, özellikle bu kış gelecek olan Star Wars’ta da yer alacağını düşünürsek TV Akademisinin Driver’ı adaylar arasında görmek istemesi çok doğal, fakat kendisi bu sene de kazanamayacak.

Programına adını vermesine rağmen yardımcı oyuncu olduğunu iddia eden Keegan-Michael Key de yaptığı bu kategori hilesinden dolayı kazanmamalı. Amy Schumer yolunu izleyebilirdi, yapmadı.

Andre Braugher aktör arkadaşları çevresinde çokça sevilen bir isim, TV akademisi üyelerinin pek de dikkatini çekmeyen bir dizi ile ikinci kez aday oluyor. Değerlendirilmesi için gönderdiği bölümde çok iyi bir performans sergilemiş olsa da kazanacak olan siyah gey bey kendi karakteri değil.

Bu kategoriyi 2013 yılında kazanan Tony Hale bu sene de çok iddialı, fakat o sene kendisinin kazanma sebebinin sadece ve sadece Arrested Development’ın geri dönüşü olduğu konusunda anlaşabilirsek bu sene neden kazanamayacağını da anlamış oluruz.

Modern Family’den kalan son erkek oyuncu olan Ty Burrell bu kategoriyi daha önce iki kez kazanmıştı ve bu aynı rol için altıncı adaylığı. Kendisinin hala oylayan isimler arasında popüler olduğunu düşünürsek kazanma ihtimali tabii ki var ama kazanmalı mı? Belki.

Bu senenin en müthiş performanslarından birisine sahip Tituss Burgess. 30 Rock’ta D’fwan olarak tanıyıp sevdiğimiz Burgess’in sadece “Pinot Noir” videosu için bile bu ödülü havada karada kapması gerekiyor.

  • Kazanacak: Tituss Burgess – Unbreakable Kimmy Schmidt
  • Spoiler: Ty Burrell – Modern Family
  • Kazanmalı: Tituss Burgess – Unbreakable Kimmy Schmidt
  • Burada Olmalıydı: Eric Stonestreet – Modern Family

transparent-ali2

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu (Komedi)

  • Mayim Bialik – The Big Bang Theory (CBS)
  • Julie Bowen – Modern Family (ABC)
  • Anna Chlumsky – Veep (HBO)
  • Gaby Hoffmann – Transparent (Amazon Instant Video)
  • Allison Janney – Mom (CBS)
  • Jane Krakowski – Unbreakable Kimmy Schmidt (Netflix)
  • Kate McKinnon – Saturday Night Live (NBC)
  • Niecy Nash – Getting On (HBO)

Bu kategori sürpriz bir şekilde tam olarak sekiz adaya sahip, bu eşitliğin nasıl sağlandığını anlatırdım ama sizi sıkmak istemiyorum. Bu kadar çok aday olduğu için çok uzatmadan hemen neden kazanıp kazanamayacaklarını açıklamaya geçeyim ben.

Amy Poehler ve Kristen Wiig’den sonra SNL’in bu kategorideki temsilcisi haline geldi Kate McKinnon ama onların kazanamadığı bir ödülü kendisinin kazanması biraz imkansıza yakın geliyor bana. Hatta açıkçası SNL kadrosundan birisinin bu yardımcı kategorilerde kazanması çok zor geliyor.

Belki de bu senenin en sürpriz adaylığına sahip Niecy Nash ve en azından bu sene için kendisinin en büyük ödülü de bu adaylık. Seneye Scream Queens’le görmeyi bekliyoruz kendisini burada, belki o zaman gerçekçi bir kazanma ihtimali olur ama şimdilik hayır!

Mayim Bialik, Jane Krakowski ve Anna Chlumsky bu kategoride daha önce defalarca aday olmuş ama kazanamamışlardı. Bu sene de değişen bir şey olacağını düşünmüyorum ben kendileri açısından.

Julie Bowen daha önce bu kategoride iki defa kazandı ve Modern Family’nin bütün sezonları için aday olan sadece iki isimden birisi, dolayısıyla kazanma yarışında kendisine her zaman yer var.

Bu kategoride sürpriz bir kazanan olacak olursa o isim bence Gaby Hoffmann olacak. ‘Transparent’taki rolünde tam anlamıyla muhteşem olan Hoffmann bu sene iki adaylığa sahip isimlerden birisi, yani kendisi oy kullanan isimler arasında gayet popüler.

Son olarak Allison Janney’e gelecek olursak, kendisi TV Akademisinin en sevilen ve popüler isimleri arasında, geçen sene de bu kategorinin kazananı olan Janney, ‘Mom’ devam ettiği sürece bu adaylığa sahip olacak ve kazanma yarışında da en önde olan isim olacak bence.

  • Kazanacak: Allison Janney – Mom
  • Spoiler: Gaby Hoffmann – Transparent
  • Kazanmalı: Gaby Hoffmann – Transparent
  • Burada Olmalıydı: Carol Kane – Unbreakable Kimmy Schmidt

Video-+Films+by+'Bloodline'+actor+Ben+Mendelsohn+you+may+not+know

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Drama) 

  • Jonathan Banks – Better Call Saul (AMC)
  • Jim Carter – Downton Abbey (PBS)
  • Alan Cumming – The Good Wife (CBS)
  • Peter Dinklage – Game of Thrones (HBO)
  • Michael Kelly – House of Cards (Netflix)
  • Ben Mendelsohn – Bloodline (Netflix)

Baya harcanmış bir kategori bence burası, adaylardan sadece üç tanesi adaylıklarını hak ettiler ve sadece o üç tanesi yarışta olmalıyken aralarında en popüler olan ismin kazanma ihtimali olması beni korkutuyor açıkçası.

Jim Carter, Alan Cumming ve Peter Dinklage bu sene bu kategoride boşuna yer kaplayan isimler. Downton Abbey’yi zaten sevmiyorum ama diğer iki isim severek izlediğim dizilerde yer almalarına rağmen burada olmayı hak ettiklerini düşünmüyorum. Daha iyi sezonlar geçiren cast arkadaşları dahil pek çok ismin hakkını yediler bence.

Jonathan Banks sezon boyunca dişe dokunur tek bir performans sergilemiş ve diğer bölümlerde olsa da olurmuş olmasa da olurmuş diye duydum ben, keşke diğer bölümlerde olmayıp konuk oyuncu kategorisinde yer alsaymış. Kazanmamasını umuyorum ama değerlendirme için gönderdiği bölüm çok başarılı olduğundan kazanma ihtimali olduğuna inanıyorum.

Michael Kelly, House of Cards’ın bu sezonunda gerçekten çok iyi performans sergileyen isimlerden birisiydi ve en azından onun hikayesi genel olarak sezon kadar kötü değildi.

Ben Mendelsohn bu senenin en iyi performanslarından birine sahip, öyle ki kendisinin canlandırdığı karakter dizide öldükten sonra (SPOILER!!!) ben Bloodline’ın ikinci sezonunu izlemem diye düşünüyordum lakin dizinin yapımcıları kendisinin ikinci sezonda da yer alacağını söylediler, onun nasıl olacağını merak ederken kazanmasını da umuyor olacağım.

  • Kazanacak: Peter Dinklage – Game of Thrones
  • Spoiler: Jonathan Banks – Better Call Saul
  • Kazanmalı: Ben Mendelsohn – Bloodline
  • Burada Olmalıydı: Mandy Patinkin – Homeland

Game-of-Thrones-walk-of-shame

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu (Drama)

  • Uzo Aduba – Orange is the New Black (Netflix)
  • Christine Baranski – The Good Wife (CBS)
  • Emilia Clarke – Game of Thrones (HBO)
  • Joanne Froggatt – Downton Abbey (PBS)
  • Lena Headey – Game of Thrones (HBO)
  • Christina Hendricks – Mad Men (AMC)

Bu kategoride Joanne Froggatt dışında herkesin kazanabileceğini düşünüyorum ben, o yüzden burada daha genel davranmaya çalışacağım.

Christine Baranski henüz kendisi kazanamamış olsa The Good Wife’ın her sezonu için aday olan tek isim, kendisini dizi bitene kadar burada görmeye devam edeceğimize eminim de kazandığını görebilecek miyiz onu çok merak ediyorum.

Emilia Clarke benim Game of Thrones’taki en favori karakterimi canlandırıyor, dolayısıyla kendisinin kazanmasını çok istiyorum. Fakat gerçekçi olmam gerekirse adaylığı bile benim için sürprizdi, o yüzden kazanacağını düşünmüyorum.

Clarke’ın aksine Lena Headey de en sevmediğim Game of Thrones karakterlerinden birisini canlandırıyor, fakat son bölümdeki “Walk of Atonement” sahnesini izleyen birisinin başkasının kazanmasını isteyeceğini sanmıyorum, gerçekten mükemmeldi Headey.

Uzo Aduba OITNB’in en sevilen ve en popüler karakterine sahip, o yüzden dizisi drama kategorisine geçiş yaptıktan sonra ana kategorilerde aday olan tek isim olması beni şaşırtmadı. Kendisi kazanmayı kesinlikle hak ediyor, ve popülaritesini de göz önüne alacak olursak kazanma ihtimaline de sahip.

Mad Men‘in düzenli olarak aday olup kazanamayan oyuncularından biri de Christina Hendricks, herkes kendisini ve Joan’u seviyor ama kazanabilecek mi orası büyük bir soru işareti. Mad Men’le birlikte son sezonu olmasından dolayı duygusal bir oylamayla birlikte kazanabilir gibi geliyor bana.

  • Kazanacak: Christina Hendricks – Mad Men
  • Spoiler: Uzo Aduba – Orange is the New Black
  • Kazanmalı: Lena Headey – Game of Thrones
  • Burada Olmalıydı: Linda Cardellini – Bloodline

americanhorrorstory2

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Mini Dizi – TV Filmi)

  • Richard Cabral – American Crime (ABC)
  • Damian Lewis – Wolf Hall (PBS)
  • Bill Murray – Olive Kitteridge (HBO)
  • Denis O’Hare – American Horror Story: Freak Show (FX)
  • Michael Kenneth Williams – Bessie (HBO)
  • Finn Wittrock – American Horror Story: Freak Show

Bu kategoriyi o kadar adaletsiz buluyorum ki o yüzden yorum bile yapmak istemiyorum. Eğer beni şaşırtırsa törenden sonra gelip düzenlerim.

  • Kazanacak: Bill Murray – Olive Kitteridge
  • Spoiler: Damian Lewis – Wolf Hall
  • Kazanmalı: Finn Wittrock – American Horror Story: Freak Show
  • Burada Olmalıydı: Wes Bentley – American Horror Story: Freak Show

american-horror-story-sarah-paulson-covers-criminal-video

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu (Mini Dizi – TV Filmi) 

  • Angela Bassett – American Horror Story: Freak Show (FX)
  • Kathy Bates – American Horror Story: Freak Show (FX)
  • Zoe Kazan – Olive Kitteridge (HBO)
  • Regina King – American Crime (ABC)
  • Mo’Nique – Bessie (HBO)
  • Sarah Paulson – American Horror Story: Freak Show (FX)

Angela Bassett çok başarılı ve sevilen bir oyuncu fakat American Horror Story: Freak Show’da kendisine çok kötü bir rol verilmişti, o yüzden kazanmayı hak etmiyor. Kendisinin ödülünü bu adaylık sayıp seneye Hotel ile daha iddialı olmasını umuyorum.

Zoe Kazan benim için Olive Kitteridge’in en iyi (tek iyi?) tarafıydı o yüzden aday olduğunu görünce çok sevinmiştim, fakat büyük bir sürpriz olmazsa kendisinin kazanacağını sanmıyorum.

Regina King‘in en sonunda bir ödül töreni tarafından tanınmış olması çok sevindirici bir şey, tabii ben kendisinin de kazanacağını düşünmüyorum.

Geriye kalan üç isme gelecek olursak, Sarah Paulson, Kathy Bates ve Mo’Nique için farklı farklı şekillerde yapılabilecek senaryolar var. Üç isim de çok iddialı, üçü de büyük bir rahatlıkla kazanabilir. Eğer kazanan onlardan farklı birisi olursa baya şaşıracağım ben.

  • Kazanacak: Sarah Paulson – American Horror Story: Freak Show
  • Spoiler: Mo’Nique – Bessie
  • Kazanmalı: Sarah Paulson – American Horror Story: Freak Show
  • Burada Olmalıydı: Susan Sarandon – The Secret Life of Marilyn Monroe
2 comments

Bir Cevap Yazın

