Emmy Tahminleri: (Mini) Diziler

Büyük gün bugün!! Yani aslında bu gece ama olsun artık saatler var işte anlayın heyecanımı. Sizlerle son olarak diziler ve Mini Dizi kategorileri tahminlerimi paylaşacağım, TV filmi kategorisi yok çünkü 12 Eylüldeki Creative Arts töreninde verildi o ödül ve kazanan herkesin beklediği gibi Bessie oldu. Bu tahminlerimi başlamadan sizlere sırasıyla Variety- Reality, Yardımcı Oyuncular ve Başrol Oyuncuları kategorilerindeki tahminlerimi hatırlatmayı bir görev sayıyorum artık.

 

game-of-thrones-season-5-episode-9

En İyi Drama Dizisi

  • Better Call Saul (AMC)
  • Downton Abbey (PBS)
  • Game of Thrones (HBO)
  • Homeland (Showtime)
  • House of Cards (Netflix)
  • Mad Men (AMC)
  • Orange is the New Black (Netflix)

Downton Abbey her seneki yer dolduran adaylığını yeniden alırken, Orange is the New Black de bu sene kategori değiştirdiniz sizi yine seviyoruz adaylığını almış. İkisi de adaylıktan daha öteye gitmemeli bence.

House of Cards’ın üçüncü sezonu tam bir faciaydı o yüzden kazanmamalı. Better Call Saul tamamen Breaking Bad’den kalan oyları alacak ama bunun için kazanmaya yeterli olacağını sanmıyorum.

Dördüncü sezonuyla muhteşem bir dönüş yapan Homeland bu kategoride kazanmayı en çok hak eden diziyken, büyük olasılıkla popülarite kurbanı olacak ve kazanamayacak.

Yarışın arasında geçeceği ikili ise Game of Thrones ve Mad Men. Her iki dizinin de eşit şekilde kazanma ihtimali var bence, birisi Akademi içinde yaşadığı en popüler döneme geldi, diğeri ise son sezonuyla veda ettiği için duygusal oylar yanında. Ben yine de popüler tercihle gidiyorum ve Game of Thrones kazanırken Mad Men kaybedecek diyorum.

  • Kazanacak: Game of Thrones
  • Spoiler: Mad Men
  • Kazanmalı: Homeland
  • Burada Olmalıydı: The Americans

modern family

En İyi Komedi Dizisi

  • Louie (FX)
  • Modern Family (ABC)
  • Parks and Recreation (NBC)
  • Silicon Valley (HBO)
  • Transparent (Amazon Instant Video)
  • Unbreakable Kimmy Schmidt (Netflix)
  • Veep (HBO)

Baya karışık bir kategori burası bence, Louie dışındaki bütün dizilerin kazanabileceğini düşünüyorum ben.

Parks and Recreation uzun bir aradan sonra, yedince ve son sezonuyla adaylar arasına geri geldi. Çok iyi bir sezon geçiren dizinin büyük bir sürpriz olmazsa kazanma ihtimali yok ama kazanmayı çok çok fazla bir şekilde hak ediyor.

Transparent bu sene komedi dizileri içinde en fazla adaylığa sahip olanı, benim için geçen seneki Orange is the New Black’ten tek farkı bunun zaman olarak yarım saatlik olması sadece. Oylama geçen seneki gibi olsa kesinlikle kazanamaz derdim ama bu sene sürpriz yapabilme olasılığı çok yüksek.

Unbreakable Kimmy Schmidt bu senenin en güzel ve başarılı komedilerinden, Tina Fey ve Robert Carlock ikilisi bu dizi için de her türlü ödülü hak ediyorlar ama bu sene olmayacakmış gibi geliyor bana. Ha olursa çok sevinirim orası ayrı tabii, bize Tituss gibi bir karakteri kazandırdıkları için bile kazanmalılar.

Veep ve Silicon Valley HBO’nun komedi kaleleri. Herkes HBO’yu sevdiğinden ve orada çalışmak istediğinden acaba onlara bir yavşama yaparlar mı bilemiyorum ama iki dizi arasından birisi kazanacaksa pek çok kişinin aksine ben Silicon Valley’in daha çok şansı olduğunu düşünüyorum, kategorideki diğer nerd/geek komedisi The Big Bang Theory’nin adaylar arasında girmemiş olması çok işlerine yarayacak.

Son beş senenin şampiyonu Modern Family de yeniden adaylar arasında, pek çok kişi gibi ben de Modern Family’nin kaybettiğini görmeden başka bir diziyi tercih etmek istemiyorum diyerek onların kazanacağını düşündüğümü belirtmek istiyorum.

  • Kazanacak: Modern Family
  • Spoiler: Silicon Valley
  • Kazanmalı: Modern Family / Parks and Recreation
  • Burada Olmalıydı: Grace and Frankie

olive kitteridge

En İyi Mini Dizi

  • American Crime (ABC)
  • American Horror Story: Freak Show (FX)
  • Olive Kitteridge (HBO)
  • The Honorable Woman (SundanceTV)
  • Wolf Hall (PBS)

%60 olasılıkla bu kategorinin kazananından memnun olmayacağımı biliyorum ben. Olive Kitteridge‘i sevmedim, sevemedim. Herkes bir sürü övgüler yağdırıyor ama yok yani ne kadar denediysem başaramadım ve kategorinin en olası kazananı olması beni çok üzüyor.

Bir benzeri American Crime için de geçerli. Yavaş ilerleyen programlarda genel olarak karakterlerle ya da olayla bir bağlantı yaşamam gerek benim zevk almak için bunu bu dizi için de başaramadım ve iki bölüm sonrasında izlemeyi bıraktım. ama bunların kazanma olasılıkları  da fazla.

Bu kategorideki İngiliz aşkına oy verenler karşı koyamıyor kesinlikle o yüzden Wolf Hall da olası bir kazanan adayı. Tabii ben bunu da sevmiyorum ama oy veremediğim için benim sevip sevmemem pek önemli değil işte.

Gelelim bence en çok hak eden adaya, The Honorable Woman. Maggie Gyllenhaal kariyerinin en başarılı performansını sergiliyor bu dizide bence ve dizide genel olarak çok başarılı, izlemenizi tavsiye ederim. Bu adaylar arasında sürpriz yapıp kazansa en çok sevineceğim de kendisi.

Bir diğer kazansa üzülmem adayı ise American Horro Story: Freak Show. Bu sezonu genel olarak sevmeyen hayranların aksine benim şu ana kadar en sevdiğim ikinci sezon bu, ayrıca Lady Gaga’nın da favori sezonuymuş, o yüzden kazansa gerçekten sevinirim ama AHS serisini oy veren isimler izliyor ama oy vermiyor gibi geliyor bana.

  • Kazanacak: Olive Kitteridge
  • Spoiler: American Crime
  • Kazanmalı: The Honorable Woman
  • Burada Olmalıydı: Houdini
Bir Cevap Yazın

