SAG Adayları Açıklandı!

Özellikle Akademi (TV ve Film) Ödülleri’nin en büyük öncülerinden olan Screen Actors Guild ödülleri bu sene 30 ocakta düzenlenecek. Törenin adayları ise bugün Anna Faris ve Anthony Mackie’nin sunumuyla açıklandı. SAG’in benim en sevmediğim ödül törenlerinden biri olduğunu belirtip, lafı daha fazla uzatmadan önce film adayları sonra televizyon adayları olmak üzere adaylar şöyle oldu:

En İyi Başrol Erkek Oyuncu Performansı

  • Bryan Cranston – Trumbo
  • Johnny Depp – Black Mass
  • Leonardo DiCaprio – The Revenant
  • Michael Fassbender – Steve Jobs
  • Eddie Redmayne – The Danish Girl

Buradan en az dört ismi Oscar adayları arasında da göreceğimizi düşünüyorum. TV’den filme geçen aktörler SAG’de genelde daha popüler olduğundan Bryan Cranston kazanır, benim en büyük beklentim Johnny Depp‘in kazanması ama.

En İyi Başrol Kadın Oyuncu Performansı 

  • Cate Blanchett – Carol
  • Brie Larson – Room
  • Helen Mirren – Woman in Gold
  • Saoirse Ronan – Brooklyn
  • Sarah Silverman – I Smile Back

Sarah Silverman’ın kendisinin rahatlık alanı dışında bir performansla burada aday olması beni çok mutlu etti. Onun kazanmasını umarken Cate Blanchett’in kazanacağına emin gibiyim.

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Performansı 

  • Christian Bale – The Big Short
  • Idris Elba – Beasts of No Nation
  • Mark Rylance – Bridge of Spies
  • Michael Shannon – 99 Homes
  • Jacob Tremblay – Room

Tabii ki de Jacob Treembley kazansın istiyorum, adaylığına çok şaşırdım. Büyük olasılıkla Mark Rylance kazanır ve buradan alacağı zaferle Oscar’a kadar yolu açık olur diye düşünüyorum.

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Performansı

  • Rooney Mara – Carol
  • Rachel McAdams – Spotlight
  • Helen Mirren – Trumbo
  • Alicia Vikander – The Danish Girl
  • Kate Winslet – Steve Jobs

Kate Winslet teşekkür konuşması yaparken içim anlamsız bir mutlulukla dolduğundan onun kazanmasını istiyorum. Rooney Mara’nın kazanacağına kesin gözüyle bakıyor, büyük olasılıkla bu kadroyu aynen bu şekilde Oscar adayları açıklandığında da görürüz diyorum.

En İyi Cast Performansı 

  • Beasts of No Nation (Netflix)
  • The Big Short (Paramount Pictures)
  • Spotlight (Open Road Films)
  • Straight Outta Compton (Universal Pictures)
  • Trumbo (Bleecker Street)

Bu ödülü The Big Short almazsa baya büyük bir şok yaşarım ben.

En İyi Dublör Performansı 

  • Everest (Universal Pictures)
  • Furious 7 (Universal Pictures)
  • Jurassic World (Universal Pictures)
  • Mad Max: Fury Road (Warner Bros. Pictures)
  • Mission: Impossible – Rogue Nation (Paramount Pictures)

Burada da Mad Max: Fury Road rahat bir şekilde kazanmalı.

En İyi Erkek Oyuncu Performansı: Drama 

  • Peter Dinklage – Game of Thrones
  • Jon Hamm – Mad Men
  • Bob Odenkirk – Better Call Saul
  • Kevin Spacey – House of Cards
  • Rami Malek – Mr. Robot

En şok edici adaylığın Rami Malek’e ait olduğu konusunda anlaşabiliriz sanırım? Muhtemelen Jon Hamm kazanır ama Malek’in önümüzdeki sene Emmy adayı olması konusunda umutlarım birazcık arttı benim.

En İyi Kadın Oyuncu Performansı: Drama

  • Claire Danes – Homeland
  • Viola Davis – How to Get Away With Murder
  • Julianna Margulies – The Good Wife
  • Maggie Smith – Downton Abbey
  • Robin Wright – House of Cards

Bu ödülü artık Robin Wright kazanabilir mi lütfen? Ağlarım yoksa. Gerçi üçüncü sezonla aday olduğunu düşününce kazanmasa da olur diyorum ama çok hak etti hiç alamadı Claire Underwood gibi bir rol her ödüle bir kez layık görülmeli.

En İyi Cast Performansı: Drama

  • Downton Abbey (PBS)
  • Game of Thrones (HBO)
  • Homeland (Showtime)
  • House of Cards (Netflix)
  • Mad Men (AMC)

Mad Men’e bir güle güle git yolun açık olsun zaferi vermezlerse bu sene Game of Thrones’un önünde kimse duramaz.

En İyi Erkek Oyuncu Performansı: Komedi

  • Ty Burrell – Modern Family
  • Louis C.K. – Louie
  • William H. Macy – Shameless
  • Jim Parsons – The Big Bang Theory
  • Jeffrey Tambor – Transparent

Jeffrey Tambor’ı en son ödüllendirecek topluluk olacak sanırım SAG, Altın Küre ve Emmy’yi kazanan isim olmasından dolayı rakipsiz görünüyor benim gözümde.

En İyi Kadın Oyuncu Performansı: Komedi

  • Uzo Aduba – Orange is the New Black
  • Edie Falco – Nurse Jackie
  • Ellie Kemper – Unbreakable Kimmy Schmidt
  • Julia Louis-Dreyfus – Veep
  • Amy Poehler – Parks and Recreation

Amy Poehler ve Edie Falco’nun son sezonlarıyla aldıkları adaylıklara çok şaşırdım. Ellie Kemper’ın kazanmasını umarken Uzo Aduba’nın buradan da galip ayrılan isim olacağına eminim.

En İyi Cast Performansı: Komedi 

  • The Big Bang Theory (CBS)
  • Key & Peele (Comedy Central)
  • Modern Family (ABC)
  • Orange is the New Black (Netflix)
  • Transparent (Amazon Instant Video)
  • Veep (HBO)

Transparent’ın kazanacağını düşünüyorum ama Orange is the New Black geçen seneki zaferlerini tekrar etmeli bence.

En İyi Erkek Oyuncu Performansı: Mini Dizi – TV Filmi 

  • Idris Elba – Luther
  • Ben Kingsley – Tut
  • Ray Liotta – Texas Rising
  • Bill Murray – A Very Murray Christmas
  • Mark Rylance – Wolf Hall

Mark Rylance burada da kazanıp geceden iki ödülle ayrılabilir ama ne kadar kötü bir kadro oluşturmuşlar böyle ya içim acıdı adayları okurken. Nerede Oscar Isaac nerede??!

En İyi Kadın Oyuncu Performansı: Mini Dizi – TV Filmi 

  • Nicole Kidman – Grace of Monaco
  • Queen Latifah – Bessie
  • Christina Ricci – The Lizzie Borden Chronicles
  • Susan Sarandon – The Secret Life of Marilyn Monroe
  • Kristen Wiig – The Spoils Before Dying

Queen Latifah rahat bir şekilde kazanır ama ben troll bir sonuçla Nicole Kidman’ın kazanmasını istiyorum.

En İyi Dublör Performansı 

  • The Blacklist (NBC)
  • Daredevil (Netflix)
  • Game of Thrones (HBO)
  • Homeland (Showtime)
  • The Walking Dead (AMC)

Charlie Cox’ı aday yapmamışsınız bari dizisi burada kazansa olmaz mı?

Bir Cevap Yazın

