Yeni Yılın İlk Ayında İzlemeniz Gereken 15 Film

Geçen ay başladığım ve yazarken baya eğlendiğim o ay vizyona girecek filmler arasından ilgimi çekenleri sıraladığım “İzlemeniz Gereken x Film” listesinden merhaba!

Yeni yıl gayet güzel filmlerle geliyor. Bu ayda beş tane cuma günü olduğundan dolayı daha fazla sayıda film vizyona giriyor, haliyle daha fazla sayıda film bu listede yer alıyor. Neyse daha çok uzatmadan:

joy15) Joy: Tamamen Jennifer Lawrence için izleyeceğim bir film olacak bu. Sonuç olarak buluşu magic mop olan birisinin hayatı ne kadar ilgi çekici olabilir ki? David O’Russell ile bir süre için son filmi olmasını da umuyorum.

14) Dirty Grandpa: Lütfen bana Robert De Niro ve Zac Efron’ın nasıl bir ekran ikilisi olacağını merak etmediğinizi söylemeyin. Ben baya büyük bir facia bekliyorum ama Neighbors’tan dolayı da biraz ümitliyim. Efron vücudunun yanında komedik zamanlamasını da gösterebileceği rollerde yer almaya devam etmeli.

13) The Finest Hours: Titanic’in bilmem kaçıncı kopyası olacağını düşünüyorum bu filmin, en azından film tanıtımı bende öyle bir izlenim yarattı, belki de aslı öyle değildir. Merakla bekliyoruz efendim.

12) In the Heart of the Sea: Moby Dick’te anlatılan olayların esin kaynağı hikaye anlatılıyor Chris Hemsworth’ün başrolünde yer aldığı bu filmde.

11) Im Labyrinth des Schweigens: Homeland’in beşinci sezonunu izleyenlerin yakından tanıyacağı Alexander Fehling’in başrolde yer aldığı film En İyi Yabancı Dilde Film kategorisinde Oscar aday adayları arasında da yer alıyor. Bu listedeki örtbas edilmiş bir suçun ortaya çıkmasına ortam hazırlayan olayların anlatıldığı filmlerin ilki Labyrinth of Lies.

10) El Club: Örtbas edilmiş gerçeklerin ortaya çıktığı bir diğer film de The Club, bu listede Katolik kilisesini ilgilendiren ilk skandal filmi, tesadüfe bakın ki bu ay benzer temada bir film daha yayınlanacak. En İyi Yabancı Film dalında Altın Küre adayı olan filmin yapıldığı yer Şili.

9) Dheepan: Fransız yapımı bir film olan Dheepan, kısmen Monstesquieu’nün Persian Letters’ından esinlenerek hazırlanmış. Sri Lankalı üç göçmenin Fransa’ya göçlerinden sonraki yaşamını anlatan film Cannes’da Palme d’Or’u da kazandı.

8) The Hateful Eight: Quentin Tarantino’nun sekizinci filmi, aşırı iyi görünen kadrosuna rağmen sadece ortalama üzeri yorumlar alması filme olan merakımı biraz azalttı ama yine de izlemeden olmaz.

creedpostersmall7) Creed: Rocky serisinin en yeni filmi Creed’de Rocky Balboa artık bir mentor olarak karşımızda, üstelik eski rakibi ve arkadaşı Apollo Creed’in oğlu Adonis Johnson’ın mentorluğunda. Benim filmle ilgili en çok merak ettiğim şey ise Michael B. Jordan’ın Fantastic 4 dolayısıyla yaşadığı olumsuzluklardan kurtarıp kurtaramayacağı .

6) The Revenant: “Oscar bait” olmasa muhtemelen bu filmi hayatta izlemezdim. Leonardo DiCaprio’nun sonunda Oscar alacağı film olarak gösterildiğinden değil de Tom Hardy’yi iyice anaakım bir isim yapacak film olduğundan merak ediyorum sadece. Iñárritu’ya zaten geçen seneden kılım Birdman’le Oscar kazandı diye, aynı şeyin bu sene de olmasına katlanamam.

5) Spotlight: Bu film için buraya tıklayalım. 

4) Suffragette: Benim henüz izlemediğim filmler arasında en çok merak ettiğim kesinlikle bu, bu ay içinde yayınlanacak olanlardan. Carey Mulligan için değil de Helena Bonham Carter’ı görmek için sabırsızlanıyorum. Umarım hayal kırıklığına uğratmaz.

3) The Big Short: Müthiş bir kadro, güzel bir film. Daha ayrıntılı olan bir yazı yazacağımdan buraya fazla bir şey eklemiyorum.

2) Carol: Filmekimi’nde görüp seveli çok zaman geçti üstünden, o zaman hakkında yazı yazamamıştım, çok geç kalmıştım ama filmi çok çok seviştim. Özellikle Rooney Mara mükemmeldi.

Youth-La-giovinezza-Nuovo-Cinema-Lebowski-5

1) Youth: Hakkındaki görüşlerimi Filmekimi’nden sonra yazmıştım. Görüşlerim hala değişmedi film hakkında ama SAG ve Altın Küre’de Michael Caine’in aday olmaması çok üzdü o zamandan bu zamana.

Bir Cevap Yazın

