Temmuz Ayında İzleyebileceğiniz 12 Film

Yaz ayları bütün hızıyla ve sıcaklığıyla devam ediyordu. Yazın bitmesini ve sıcak havadan kurtulmayı sabırsızlıkla beklerken zaman geçirme konusunda sizlere yardımcı olabilecek filmlerin listesini hazırladım. İyi seyirler şimdiden.

maxresdefault

12) Equals: Nicholas Hoult ve Kristen Stewart’ın başrollerinde olduğu bu distopik filmde herhangi bir duygu yaşamanın yasak olduğu, yaşayanların hasta sayıldığı filmin senaryosunda olan kısmi tutarsızlıklar izlerken beni rahatsız ettiği için sevmedim ben. Yine de izlemek isterseniz vizyon tarihi 15 Temmuz.

11) The Legend of Tarzan: Christoph Waltz’ı yine bir filmde kötü adam rolünü canlandırırken görmek istemediğim için izlemeyeceğim ben sanırım ama Tarzan’ın bu yapımında başrolde Alexander Skarsgard var. Kendisinin Jane’i rolünde ise Margot Robbie var. 8 Temmuz.

10) Bad Moms: Her şeyiyle şimdiden büyük bir facia olacak gibi dursa da filmde Christina Applegate yer alıyor, o yüzden izlememek olmaz. 29 Temmuz.

9) Our Kind of TraitorRus mafyası, İngiliz ajanları ve Evan McGregor mu? Alırım bir dal sanki. 22 Temmuz.  

8) Fuocoammare: Berlin Film Festivalinde “Altın Ayı” ödülünü kazanmış olan bu belgesel şu anda var olan mülteci krizine yakından bir bakış açısı sağlıyor. 8 Temmuz.

7) Gölge: Yeni evli bir çiftin trajik bir olay sonrası hayatlarının değişiminin anlatıldığı bu filmin fragmanı çok ilgimi çektiği için buraya almadan edemedim.

6) Un Plus Une: Jean Dujardin’in başrolünde yer aldığı filmde Hindistan’da geçen bir aşk üçgeni anlatılıyormuş. 1 Temmuz.
midnight-special-poster

5) Midnight Special: Jeff Nichols tarafından yazılıp yönetilen bu sci-fi draması, bir baba-oğulun hem devletten hem de çocuğun özel güçlerini takip eden bir tarikattan kaçışını anlatıyor. Filmde yer alan isimler arasında Michael Shannon, Joel Edgerton, Adam Driver ve Kirsten Dunst da yer alıyor. 1 Temmuz.

4) Lights Out: James Wan’ın prodüktörlüğünü yaptığı bu korku filmini izlemeyi düşünmüyorum ben, zaten karanlıktan korkan birisi olarak izlersem yaşayacaklarımı düşünemiyorum. Fakat duyduğum kadarıyla iyi bir filmmiş, başrolünde de Teresa Palmer var, izleyin bence. 22 Temmuz.

3) Remember: Auschwitz’ten kurtulmayı başarabilen, bunamasına ramak kalmış yaşlı bir adamın ailesini öldüren kişiyi bulmak için başladığı araştırmayı ve bu sırada yaşadıklarını anlatan filmin başrolünde Christopher Plummer var. 22 Temmuz.

2) Where to Invade Next?: ABD’nin Orta Doğu’yu mahvetmiş olmasına yönelik ilginç bir yaklaşımla, tek başına Avrupa ve Afrika’da ülkeleri işgal ederek ABD’ye nasıl faydaları olur onu öğrenmeye çalışıp, ihtiyaçları olan şeyleri almaya karar vermiş belgeselin yönetmeni Michael Moore. Eğer doğru yapılmışsa çok başarılı bir sonuç ortaya çıkmıştır diye düşünüyorum, çünkü gerçekten çok yaratıcı bir yaklaşım şekli var gibi duruyor. 15 Temmuz.

ghostbusters-full-new-img 1) Ghostbusters: 80’li yılların en sevilen filmlerinden Ghostbusters, 30. yıldönümü (aslında 32) için yeniden çekildi. Bu filminde bütün ana karakterleri kadınların canlandırdığı filmi baya merakla bekliyorum ben. Melissa McCarthy, Kristen Wiig ve Kate McKinnon’ın bir araya gelmesini Leslie Jones bile bozamaz inanıyorum. Orijinal filmin kadrosundan Bill Murray, Sigourney Weaver, Dan Aykyord, Annie Potts ve Ernie Hudson’ın da cameo’ları olacakmış. Ayrıca filmin aşırı ikonik olan soundtrack’i “Ghostbusters”ı da Fall Out Boy ve Missy Elliott cover’lamışlar. Çıktığımda karnım ağrımıyor olursa hayal kırıklığı yaşamış olacağım. 29 Temmuz.

Bir Cevap Yazın

