Emmy Tahminleri: Konuk Oyuncular

Emmy tahminlerim son hızıyla devam ediyordu. Variety ve reality kategorilerini kaçırdıysanız sizi buraya tıklamaya davet ediyorum. Creative Arts töreninde verilecek oldukları için konuk oyuncu kategorilerini de erkenden yayınlayayım dedim ve işte buradalar.

En İyi Konuk Erkek Oyuncu (Komedi)

  • Larry David – Saturday Night Live (NBC)
  • Tracy Morgan – Saturday Night Live (NBC)
  • Martin Mull – Veep (HBO)
  • Bob Newhart – The Big Bang Theory (CBS)
  • Peter Scolari – Girls (HBO)
  • Bradley Whitford – Transparent (Amazon)

Geçen senenin kazananı Bradley Whitford, bu sene farklı bir rolde ve aşırı küçük bir kısımla geldiğinden kazanma olasılığı olmadığına inanmak istiyorum. Daha önceki kazananlardan Bob Newhart‘ın ödülü de yeniden aday olmuş olması olsun bence. Girls’ün bu seneki tek adaylığına sahip olan Peter Scolari ‘nin de, dizisinin gözden düşmüş olmasından dolayı kazanacağını düşünmüyorum. Geriye kalan üç adayın da kazanma ihtimalleri konusunda yapılacak ikna edici argümanlar var. Martin Mull yılların karakter aktörü, ilk adaylığını burada aldı ve adaylığını aldığı dizi geçen senenin en büyük kazananlarındandı, adı açıklanırsa şaşırmayın o yüzden. Fakat bence bu kategori çok çok büyük ihtimalle iki Saturday Night Live sunucusu arasında geçecek. SNL’de sezon boyunca belli aralıklarla Bernie Sanders’ı canlandıran Larry David bence kazanması gereken isim fakat Tracy Morgan‘ın yaşadığı trajik kaza ve komada kalmasından dolayı kendisine karşı olan sempati David’in kaybetmesine sebep olabilir.

tina-fey-amy-poehler-amy-schumer-bad-blood-NZv

En İy Konuk Kadın Oyuncu (Komedi)

  • Christine Baranski – The Big Bang Theory (CBS)
  • Tina Fey and Amy Poehler – Saturday Night Live (NBC)
  • Melora Hardin – Transparent (Amazon)
  • Melissa McCarthy – Saturday Night Live (NBC)
  • Laurie Metcalf – The Big Bang Theory (CBS)
  • Amy Schumer – Saturday Night Live (NBC)

Bu kategoride aday olan beş ismin ödülü aday olmuş olmaları. Açıkçası ben hiçbirisinin Amy Poehler ve Tina Fey‘in birlikte aday olmasına karşı koyabileceklerini düşünmüyorum, biraz imkansız geliyor. Eğer Amy Poehler, burada da kazanamazsa kendisine karşı bir komplo yapıldığını düşünmeye başlayacağım. Eğer bu ikili kazanamazsa, Melora Hardin‘in spoiler olabileceğini düşünüyorum.

paul-sparks-house-of-cards-620x360

En İyi Konuk Erkek Oyuncu (Drama)

  • Mahershala Ali – House of Cards (Netflix)
  • Hank Azaria – Ray Donovan (Showtime)
  • Reg E. Cathey – House of Cards (Netflix)
  • Michael J. Fox – The Good Wife (CBS)
  • Paul Sparks – House of Cards (Netflix)
  • Max von Sydow – Game of Thrones (HBO)

Bu sene House of Cards’ta yer alan herkes aday oldu neredeyse, en çok House of Cards oyuncusu gördüğümüz kategori ise üç farklı adayla burası oldu. Aralarında oy bölüşmesi yaşanacağını düşündüğümden dolayı House of Cards adaylarının kazanabileceklerine inanmıyorum ben. Geriye kalan adaylar arasında Max von Sydow’un rolü ise bir ağaca oturmakla sınırlıydı, onun için ödül verebileceklerini düşünmüyorum ben. Geriye kalan iki aday ise tam anlamıyla “Emmy-darling”leri, ikisinin de çok adaylığı ve çok kazanmışlığı var. Michael J. Fox, The Good Wife için oy pusulasında yer aldığı her zaman aday oldu fakat kazanamadı, bu sene de değişen bir şey olmaz gibi geliyor bana. O yüzden, sonuç olarak, Ray Donovan‘ın bu seneki popülerliğinden de kaynaklı olarak bu kategoriyi Hank Azaria’nın kazanacağını düşünüyorum ben.

960

En İyi Konuk Kadın Oyuncu (Drama)

  • Ellen Burstyn – House of Cards (Netflix)
  • Allison Janney – Masters of Sex (Showtime)
  • Margo Martindale – The Americans (FX)
  • Laurie Metcalf – Horace and Pete (louisck.net)
  • Molly Parker – House of Cards (Netflix)
  • Carrie Preston – The Good Wife (CBS)

Önceden kazananlar kategorisi olmuş burası resmen, son üç senenin kazananları Carrie Preston, Allison Janney ve Margo Martindale kazandıkları rollerle yeniden adaylar. Aynı rollerle tekrar aday olduklarından ötürü ben üç ismin de kazanacağını sanmıyorum, zaten kazanmamalılar da. Kategoride ilk defa Emmy adayı olan tek isim Molly Parker‘ın ödülü de kesinlikle adaylığı. Geriye kalan iki isim de “tour-de-force” performanslarla karşımızdalar. Ellen Burstyn, House of Cards‘ın bu sezonunda Claire’in annesi Elizabeth Hale rolündeydi ve mükemmeldi adeta fakat sezonda yer aldığı süre boyunca yaptığı hiçbir şey Laurie Metcalf‘in Horace and Pete‘in üçüncü bölümünde yaptığına yaklaşamadı, bu sene üç adaylığı bulunan Metcalf’i bir yerde ödüllendirmeleri lazım gibi geliyor ve bence kazanmaya en yakın olduğu yer ise bu kategori.

 

Bir Cevap Yazın

