Emmy Tahminleri: Diziler (ve TV Filmi)

Ve büyük gün geldi çattı!

Jimmy Kimmel tarafından sunulacak olan 68. Primetime Emmy Ödülleri bu gece saat üçte sahiplerini bulmaya başlayacak. Digitürk üzerinden izlenebilecek töreni çevirisiz izlemek isteyenler olarak yine zorlanacak gibiyiz de her neyse. Sizlerle daha önce paylaştığım tahminlerimi buralardan görebilirsiniz; Başrol Oyuncuları, Yardımcı Oyuncular, Konuk Oyuncular (çoktan kazananları belli oldu), Variety ve Reality programları. Son olarak ise diziler ve TV filmi, dört kategorinin kazananları da o kadar belli ki bu ödülleri sona bırakmaları çok saçma o yüzden. Kazananların çok belli olmasından dolayı başınızı çok ağrıtmayacağım işte tahminlerim:

game-of-thrones-season-6-header

En İyi Dizi (Drama)

Şimdiden Emmy tarihinin en çok ödüllendirilen dizisi olan Game of Thrones, bu geceyi de büyük zaferlerle bitirecek ve bir kez daha bu kategorinin galibi olacak. Ben karar veriyor olsaydım kesinlikle The Americans kazanırdı, seçim senesi olduğundan House of Cards‘ın da çok düşük bir ihtimal de olsa kazanma olasılığı olabilir.

4beaf278490fa011e431886c2fedcd8fa252e8e5a1f6c4345a30af95ef765dad

En İyi Dizi (Komedi)

Geçen sene Modern Family’nin beş yıllık kazanma zincirini bozan Veep, çok rahat bir şekilde bu senenin de kazananı olacak. Eğer ben karar veriyor olsaydım Unbreakable Kimmy Schmidt ve Modern Family arasında kararsız kalırdım. Dark horse olabilecek bir aday var mı diyorsanız da Transparent‘tan başkasına bakmayın.

american-crime-story-02

En İyi Mini Dizi

Senenin en büyük hitlerinden birisi olan The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story buranın kazananı olacak. Drama ve komedi kazananlarına göre daha zor bir yarışta olan Crime Story’nin Fargo’yu küçük bir farkla geçeceğine inanıyorum. Diğer adaylar ise sadece yer dolduruyorlar.

En İyi TV Filmi

Jay Roach dört senede bir yaptığı yeni bir politik filmle yine buradan galip ayrılacak. All the Way‘in ciddi bir rakibi olduğuna inanmıyorum ben. Confirmation baya ortalama bir filmi, Sherlock: The Abominable Bride hem olumlu hem olumsuz tepkilerle karşılaştı, çok ayrıştırıcı bir “film” oldu kazanmak için, A Very Murray Christmas‘ı ise ciddiye alamıyorum, Luther hakkında ise izlemediğimden dolayı bir fikrim yok.

Bir Cevap Yazın

