74. Altın Küre Ödülleri Tahminleri (TV)

Şu aralar ödül tahmini dışında bi’ şey yazamaz olmaktan sıkıldım ama en kısa sürede yazılan yazılar bunlar olduklarından ve bu dönemde okul yüzünden yazı yazmaktan sıkıldığımdan sadece bunları yazıyor gibi oluyorum ama az kaldı farklı şeyler de yazmaya başlayacağım İNŞ.

raw

Ama öncesinde elimizdeki konuya dönelim, yarın gece ülkemiz saatiyle dörtte (04.00) yayınlanacak olan Altın Küre ödüllerinden çok şey beklemiyorum ben açıkçası, bir kere Jimmy Fallon sunuyor yani, bundan daha kötüsü ancak T.J. Miller’ın sunması falan olurdu herhalde (evet yazar burada Critics’ Choice ödüllerine laf soktu). Her neyse daha fazla uzatmadan televizyon kategorilerindeki tahminlerimle sizlerleyim!

netflix-stranger-things-poster

En İyi Televizyon Dizisi – Drama

Hepimiz bu seneki yeni hit dizilerden birinin kazanacağına emin gibiyiz, özellikle var olan tek eski dizinin Game of Thrones olmasından kaynaklı olarak. Diğer her dizi aday edebileceği hemen hemen her oyuncuyu aday ettiğinden ve televizyon kategorileri için yönetmen ya da senaryo adayları olmadığından bence tahmin etmesi en zor kategori burası. Dört aday için de ikna edici bir argüman sunulabilir çünkü. Ben senenin en büyük hitlerinden Stranger Things kazanacak diyorum. Geriye kalan adaylardan herhangi birinin kazanması da şaşırtmaz tabii ki.

  • Kazanacak: Stranger Things (Netflix)
  • Spoiler: The Crown (Netflix)

image009-800x450

En İyi Dizi – Komedi / Müzikal

Burası ise Drama kategorisinin aksine çok çok kolay bir tercih. Her sene o sene en yeni ve heyecanlı dizi hangisiyse onu tercih eden HFPA, çok düşünmeden Atlanta‘yı ödüllendireceklerdir burada bence.

  • Kazanacak: Atlanta (FX)
  • Spoiler: Black-ish (ABC)

mrrobot_prelinear_aspot

En İyi Erkek Oyuncu – Drama

Geçen sene bu kategoride Jon Hamm’i ödüllendirmek için Rami Malek’e ödül vermeyen grup bu sene kendisini ödüllendirip bir daha adaylar arasına almayacaktır diye düşünüyorum. Yakın zamanda ödül alan Billy Bob Thornton ya da senelik yer doldurucular Liev Schreiber ve Bob Odenkirk’ün kazanabileceklerini düşünmüyorum.

  • Kazanacak: Rami Malek – Mr. Robot (USA Network)
  • Spoiler: Matthew Rhys – The Americans (FX)

stranger_things_winona_ryder_still_3_h_2016

En İyi Kadın Oyuncu – Drama

Bu kategoride bana oy kullandırtsalar üç kişilik bir beraberlikle sonuçlandırırdım herhalde. Keri Russell, Winona Ryder ve Evan Rachel Wood üçlüsünden hepsi de kazanmayı çok hak ediyorlar. Fakat genelde dizi kazananı en az bir tane daha kategoriyi kazanıyor burada o yüzden ben kariyerinde çok iyi bir geri dönüş yakalayan Ryder’ın kazanacağını düşünüyorum.

  • Kazanacak: Winona Ryder – Stranger Things (Netflix)
  • Spoiler: Claire Foy – The Crown (Netflix)

donald-glover-atlanta-trailer-mesmerizing

En İyi Erkek Oyuncu – Komedi / Müzikal

Burada kazanan çok açık ve net bir şekilde belli, geçtiğimiz üç senede en iyi dizi ödülünü alan dizi aynı zamanda bu kategoriyi de kazandı (Mozart in the Jungle/Gael Garcia Bernal – Transparent/Jeffrey Tambor – Brooklyn Nine-Nine/Andy Samberg) o yüzden Donald Glover’ın çok rahat bir şekilde kazanacağını düşünüyorum ben.

  • Kazanacak: Donald Glover – Atlanta (FX)
  • Spoiler: Anthony Anderson – Black-ish (ABC)

issa-rae-as-issa-in-insecure

En İyi Kadın Oyuncu – Komedi / Müzikal

Burada da genelde sektöre yeni atılan ve kısmen başarılı bir dizisi olan ismi ödüllendiriyorlar (Rachel Bloom, Gina Rodriguez, Lena Dunham), o yüzden çok rahat bir şekilde Issa Rae alır diye düşünüyorum ben. Eğer kendisini o ödülden edebilecek birisi varsa o da HFPA tarafından çok sevilen Sarah Jessica Parker olacaktır. Ya da artık Julia Louis-Dreyfus’u aday etmeyelim bu sene onu ödüllendirelim ve gitsin artık moduna da girebilirler ama bana çok olası gelmiyor bu.

  • Kazanacak: Issa Rae – Insecure (HBO)
  • Spoiler: Sarah Jessica Parker – Divorce (HBO)

american-crime-story-02

En İyi TV Filmi / Mini Dizi

HFPA “herkes American Crime Story: People vs. O.J. Simpson’ı ödüllendirdi, biz ödüllendirmeyelim” diyebilecek bir grup olsa da ben bu sefer böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum, çok rahat bir şekilde kazanır diye düşünüyorum hatta. Umarım yanılmam.

  • Kazanacak: American Crime Story: People vs. O.J. Simpson (FX)
  • Spoiler: The Night Of (HBO)

the_night_manager

 

En İyi Erkek Oyuncu – TV Filmi / Mini Dizi

Burada herkes Courntey B. Vance’in kazanacağına çok emin bir şekilde bakıyor ama ben aynı düşüncede değilim. TV’ye gelen film starını ödüllendirmek isterler, geçen sene Oscar Isaac’le öyle olmuştu, diye düşündüğümden Tom Hiddleston bana kendisinden nefret etmeme sebep olan rolle bu ödülü kazanacak bence.

  • Kazanacak: Tom Hiddleston – The Night Manager (AMC)
  • Spoiler: Riz Ahmed – The Night Of (HBO)

1457538024-sarah-paulson-people-v_-oj-simpson

En İyi Kadın Oyuncu – TV Filmi / Mini Dizi

Eğer burada Sarah Paulson kazanmazsa beni kontrol edin, sinir krizi geçirmiş falan olabilirim çünkü. Sanmıyorum gerçekten başka birisinin kazanabileceğini, özellikle adaylara baktığımızda ama yine de belli olmaz.

  • Kazanacak: Sarah Paulson – American Crime Story: The People vs. O.J. Simpson (FX)
  • Spoiler: Riley Keough – The Girlfriend Experience (Starz)

screen_shot_2015-10-22_at_5-06-40_pm

Televizyonun En İyi Yardımcı Erkek Oyuncusu

Burası sürprizlere çok açık bir kategori, yine herkes Sterling K. Brown’ın kazanacağına emin bir şekilde bakıyor ama bu kategori çok ilginç sonuçlar çıkarabilen bir yer o sebeple ben John Travolta’nın kazanacağını düşünüyorum.

  • Kazanacak: John Travolta – American Crime Story: People vs. O.J. Simpson (FX)
  • Spoiler: John Lithgow – The Crown (Netflix)

143192-full

Televizyonun En İyi Yardımcı Kadın Oyuncusu

Burada Kathy Bates’in çok feci şekilde harcadıklarından kendilerine çok kızgınım ben. İlk olarak American Horror Story: Freak Show’la tanıdığımız ve bu sene ciddi anlamda başarılı bir çıkış yakalayan Chrissy Metz, şaşırtıcı bir şekilde geri dönüşünü başarılı bir TV dizisiyle yapan Metz’in rol arkadaşı Mandy Moore ve Westworld’ün en başarılı performansına sahip olan isim (o dizinin kadrosunu düşündüğünüzde bu baya büyük bir başarı) Thandie Newton arasında gidip gelecek bence buranın kazananı. This Is Us ve Westworld’den hangisini eli boş göndereceklerine göre değişir kazananı da buranın.

  • Kazanacak: Thandie Newton – Westworld (HBO)
  • Spoiler: Chrissy Metz – This Is Us (NBC)
Bir Cevap Yazın

